Diy christmas tree

Hej kochani!
Grudzień już się zaczął. Teraz pozostaje nam już tylko czekać na święta. Które swoją drogą są już za 18 dni! Wy też nie możecie się tak bardzo doczekać? Sezon na piosenki świąteczne uważam za otwarty. Nie wiem jak u was ale u mnie już od tygodnia króluje Jingle Bells, All I Want For Christmas i wszystkie inne. Moje świąteczne przygotowania już trwają, dlatego też mam dla was małe diy. Jest banalne a wniesie do waszego pokoju odrobinę tego świąteczno-zimowego klimatu.



Potrzebujesz: 
-ramkę
-nożyczki
-klej
-kartkę z wydrukowaną świąteczną piosenką
-brokat

Na początek wyjmujemy środek naszej ramki i pozbywamy się szybki oraz obrazka. Następnie wycinamy tekst piosenki w kształt choinki (nie musi być równo).
Tniemy naszą choinkę na kawałki (tak mniej więcej po trzy linijki tekstu na paseczek) i połowę z nich odkładamy. Resztę obdzieramy po bokach i przyklejamy do ramki. Na samym czubku przyklejamy wyciętą posypaną brokatem gwiazdkę.
Tak prezentuje się skończona choinka. Powieszona na ścianie dodaje uroku i świątecznego klimatu. Mój renifer już się nie nudzi (diy z poprzedniego roku klik).
Mam nadzieje że diy wam się spodobało. Jeśli sami spróbujecie je zrobić wyślijcie mi fotki na pewno je obejrzę. 
A wy jak udekorowaliście swój pokój na święta?


Dodatkowo mam dla was wish liste z rzeczami ze sklepu brytyjka.pl . Może zainspiruje was w tworzeniu waszej listy.
 

5 komentarzy:

  1. Ale swietnie zrobione! <3 xxx

    Zapraszam na bloga! Kazda nowa osoba i nowy komentarz wywoluje u mnie usmiech! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny DIY :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog :) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli jesteś zainteresowana zacznij i zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    Zapraszam: foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń