Christmas tag

 Hej kochani!
Dzisiaj jeszcze w klimacie świątecznym. Mam dla was christmas tag. Więc bez zbędnego przedłużania przejdźmy do pytań.


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Ciężko mi wybrać. Zawsze w wigilię ubieram się elegancko a resztę świąt potrafię przesiedzieć cały czas w piżamie.
2. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Już od początku grudnia zaczynam dekorować dom i robię jakieś ozdoby ale mimo wszystko nigdy się nie wyrabiam i przed samymi świętami robię wszystko na ostatnią chwilę.
3. Posiadasz kalendarz adwentowy?
W moim przypadku to nie ma sensu. Może jestem trochę dziwna ale nigdy nie zjadałam wszystkich czekoladek pierwszego dnia ale zapominałam o nich i dzień przed świętami ogarniałam że przecież mam kalendarz adwentowy.
4. Prezenty otwierasz w świąteczny poranek, czy wieczorem w Wigilię?
Tradycyjnie wieczorem w wigilię, nie wyobrażam sobie żeby było inaczej.
5. Gdybyś mógł w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Ciężko wybrać ale chyba była by to moja mama.
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Wszytko ten wspaniały klimat, chwile spędzone z rodziną, obdarowywanie się prezentami.
7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Bez dwóch zdań barszcz z uszkami i kapusta z grochem.
8. Makowiec czy sernik?
Sernik.
9. Masz jakieś rodzinne tradycje świąteczne?
Pewnie takie jak wszyscy, nie przypominam sobie jakiś wyjątkowych które są tylko w mojej rodzinie.
10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Zdecydowanie wigilię.
11. Jak nazywa się twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Last christmas i All I want for christmas is you.
12. Który ze świątecznych filmów jest twoim ulubionym?
Tradycyjnie Kevin sam w domu, święta bez tego filmu nie istnieją.
13. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Ze świętami kojarzy mi się zapach pierniczków oraz mandarynek (czy wy też w świątecznych prezentach znajdujecie tony mandarynek?).
14. Jaki kolor lampek lubisz najbardziej?
Kolorowe, żółte, białe, wszystkie są ładne.
15. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
W tym roku w salonie mam dużą kolorową choinkę a u siebie w pokoju mam na ścianie łańcuch w kształcie choinki.
16. Czy jest coś co Cię drażni w Świętach Bożego Narodzenia?
Raczej nie.
To już wszystkie pytania z tego  tagu ale mam dla was jescze mały bonus moją propozycję świątecznego makijażu, fryzury i maniciure.
 Jeśli chodzi o makijaż to postawiłam na bardziej delikatną i subtelną jego formę. Na całą powiekę nałożyłam złoty cień, a od zewnętrznej strony oka rozblędowałam czarny cień i oczywiście standardowo użyłam mascary. Dodałam do tego typowo świąteczną czerwoną szminkę
Fryzura jest banalnie prosta.  Jedyne co zrobiłam to spięłam dwa kosmyki włosów i dodałam kokardkę.
Teraz paznokcie czyli moja mała obsesja. Głównym kolorem jest bordowy, środkowy palec pomalowałam na złoto a na serdecznym namalowałam śnieżynki.
I na koniec nieco spóźnione życzenia. Chciałam wam życzyć wesołych świąt i wesołego nowego roku.

7 komentarzy:

  1. też nie wobrażam sobie, żeby otwierać prezenty wcześniej niż wieczorem, jakoś to otwieranie prezentów też ma w sobie pewna magie :) Wesołych!/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szal na tych dwóch pierwszych zdjęciach i wspaniały pomysł na tło na zdjęć. Super makijaż, a twoje włosy, piękne *_* Super pomysł na post, można się wiele o Tobie dzięki niemu dowiedzieć, a tym bardziej, że w większąści, odpowiedziałabym podobnie!

    http://developmentofeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag! Mi również ze świętami, jeśli chodzi o zapachy kojarzą się pierniczki i mandarynki..i owszem, równiez dostaje ich masę :P
    Śliczne zdjęcia, super wyglądasz ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna choina, za parę dni mam nadzieję, że jeszcze ją zastanę XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię kolorowych lampek, tylko białe :D Super tag!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi. Masz śliczne włosy :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń