Za co kocham jesień

Hej kochani!
Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Mianowicie opowiem wam dzisiaj za co kocham jesień. Mimo że moją ulubioną porą roku to ona nie jest to staram się znaleźć jakieś pozytywy.




  • grube, ciepłe swetry
  • gorącą herbatę
  • kolorowe liście
  • piękne krajobrazy
  • cudowny nastrój




  • ciepłe koce
  • grube szaliki
  • świeczki
  • dużo czasu na czytanie książek
  • ogień w kominku
A wy za co kochacie jesień?
PS. Robię jesienną wyprzedaż więc zapraszam na mój Vinted.


 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień za zimne, mgliste poranki, ciepłe kurtki i grube szaliki. Najlepsze jest Pumpkin Spice Latte ze starbucksa i moje urodziny oczywiście :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy <3

    http://evelaynak.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne włosy <3

    http://evelaynak.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię jesień, jest ona moją ulubioną porą roku zaraz po wiośnie :) Ma w sobie to coś, a dzięki umilaniu sobie czasu na różne sposoby chandra jesienna mnie nie dopada i jest to dla mnie całkiem przyjemna pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z tych samych powod kocham jesien :) tzn moze nie kocham, to zbyt mocne słowo, kocham wiosnę. Ale wole z tych powod jesien od zimy/K

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jesień za podobne rzeczy co ty :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie jesień równiez kocham za ciepłe swetry :DDD
    super post, obserwuje i zapraszam do siebie :D
    http://what3ver-idk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne jesienne zdjęcia :) I bardzo fajny blog, widać, że się do niego przykładasz! :)
    Tymczasem zapraszam Cię na bloga Po Prostu Disney - link Mój blog Po Prostu Disney .
    Znajdziesz tu:Najświeższe informacje ze świata gwiazd,
    Przedpremierowe opisy nowych filmów i seriali,Recenzje, DIY,quizy, konkursy I wiele innych...!
    Zajrzyj i się przekonaj! :-D Zachęcam do obserwacji by być z nami na bieżąco!
    Czekamy na Ciebie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia!
    zapraszam na swojego bloga dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń