Podsumowanie września

Hej kochani!
Wreszcie wróciłam po ponad miesięcznej  przerwie. Przyznaję trochę mnie tu nie było. Dzisiaj mam dla was taki update co działo się u mnie przez ten miesiąc nieobecności. Chyba takim głównym wydarzeniem było to że zaczęła się szkoła. Okazało się że nauka w liceum zajmuje więcej czasu niż myślałam.  Przez to nie mogłam znaleźć czasu na blogowanie. Przychodziłam późno ze szkoły, tona nauki  i ze zmęczenia zero chęci do czegokolwiek. Całe wieczory spędzone nad książkami. Od samego początku masa sprawdzianów, kartkówek i prac domowych. No ale trzeba myśleć pozytywnie. Jeszcze tylko dziewięć miesięcy może damy jakoś radę. Już trochę się wkręciłam w tą naukę teraz tylko szukam jakiegoś złotego środka na pogodzenie szkoły z blogiem, mam nadzieję że mi się to uda. A jak tam u was w szkole?
Poza tym zaczęła się jesień (co pewnie każdy zdążył zauważyć). Niestety zaczyna się robić coraz zimniej. Nie jestem zachwycona tym wszystkim. Z upragnieniem czekam na wiosnę do której jeszcze kawałek. To chyba tyle nowości (które swoją drogą jakieś wybitnie ciekawe nie są). Teraz biorę się w garść i ruszam z blogowaniem. Mam nadzieję że dam jakoś radę.








3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :).
    Zapraszam do siebie :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Może wspólna obserwacja?

    http://www.foreverandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń