Kosmetyczne perełki jesieni


 Hej kochani!
Tej jesieni udało mi się znaleźć kilka kosmetycznych perełek. Postanowiłam więc podzielić się dzisiaj z wami produktami które mogę wam zdecydowanie polecić. Towarzyszyły mi przez ostatnie tygodnie i muszę przyznać że sprawdzały się rewelacyjnie.
 Krem do rąk Avon Care
Pierwszy produkt dość banalny i oczywisty. Zwykły krem do rąk ale mimo wszytko jakoś mnie zauroczył. Niedawno odkopałam go gdzieś na dnie szafki gdzie leżał zapomniany i w ten sposób stał się moim ulubieńcem. Ma śliczny zapach, fajnie nawilża i szybko się wchłania co dla mnie jest wielkim plusem.
 Gumki do włosów invisibobble
Gadżet powszechnie znany. Słyszałam kilka opinii na ich temat, w większości jednak negatywnych. Jednak uznałam że nie przekonam się dopóki nie spróbuję. Okazało się że u mnie sprawdzają się świetnie. Może nie do każdej fryzury ale do robienia koków są idealne. Co do zapewnień producenta mam mieszane uczucia ale muszę przyznać że znacznie mniej ciągną i wyrywają włosy więc dobre i to.

 Lakier Wibo 1 Coat Manicure nr.14
O tym lakierze do paznokci miałam już okazję pisać. Ostatnimi czasy był zdecydowanie moim największym ulubieńcem. Głównie chodzi o ten przepiękny typowo jesienny burgundowy kolor. Duży pędzelek zdecydowanie ułatwia aplikację. Jeśli chodzi o kolor i trwałość też są całkiem ok.


 Wibo Lip Lacquare Rock with me nr.3
W tej szmince/błyszczyku czy co to tam jest po prostu się zakochałam. Ma prześliczny czerwony kolor (choć na opakowaniu wygląda na różowy), bardzo długo się utrzymuję (nawet do czterech godzin) i jest bardzo mocno na pigmentowany. Jedyną nieco problematyczną kwestią jest aplikacja. Najlepiej użyć do tego pędzelka do ust albo palca bo inaczej nie da się tego nałożyć równo. Fajne jest to że przy nałożeniu cienkiej warstwy uzyskamy matowe wykończenie a przy grubszej połyskliwe.

 Lovely Czarny Eyeliner
Od dłuższego czasu przymierzałam się do kupienia jakiegoś eyelinera, bo mojego poprzedniego z MissSporty nijak nie da się używać (zdecydowanie nie polecam). Nie chciałam też inwestować w niego dużo pieniędzy bo jak na razie jestem na etapie nauki robienia kresek i częściej mi one nie wychodzą niż wychodzą. Ten z Lovely sprawdził się świetnie. Zresztą gdy poczytacie recenzje to przekonacie się że wiele osób jest z niego zadowolonych. Jest dość łatwy w aplikacji, ma idealnie czarny kolor i kosztuję poniżej dziesięciu złotych co jest wielkim plusem, co do trwałości jeszcze nie miałam okazji go przetestować pod tym kątem.

A wy jakie kosmetyki polecacie?

15 komentarzy:

  1. Piękny blog i świetny post będę obserwować. Mój blog jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog i świetny post będę obserwować. Mój blog jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem jestem prześwietny, naprawdę super nawilża dłonie. Taki sam, tylko ze świątecznym opakowaniem będzie dostępny już w grudniu i nie mogę się doczekać!
    A gumki są supi, nie dość, że dobrze trzymają włosy to świetnie wyglądają jako bransoletki, na ręce.

    Zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten krem z avonu, jest fajny :)
    co do tych gumek do włosów to słyszałam o nich wiele słabych opinii dlatego ostatnio wstrzymałam się z zakupem. Mam bardzo cienkie włosy wiec u mnie mogłyby się nie sprawdzić.
    Moim kosmetycznym ulubieńcem tego miesiąca jest chyba krem do rąk z ziaja z którym się nie rozstaje ze względu na warunki panujące na zewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam również na mojego bloga ;)
      http://asiablogmylife.blogspot.com/

      Usuń
  5. Zastanawiałam się właśnie czy nie kupić tych gumek, w końcu przeczytałam już masę postów z recenzjami o nich.
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam już o tych gumek. :) Świetny kolor lakieru.

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor lakieru, idealny na zimę :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny jest ten lakier z wibo, mam taki tylko ,że czarny i bardzo go polecam :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam jeszcze kosmetyków. :D Dużo słyszałam o tych gumkach i nawet zastanawiam się nad ich kupnem. Bardzo ładny lakier. :)

    ❤ Kochać Znaczy Blogować - klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam kosmetyków, więc nigdy nie miałam okazji użyć tych produktów ;)
    Świetny kolor lakieru ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam kosmetyki z Ziaji ,bardzo je lubię i są w moim przypadku nie zawodne ;)
    Ten krem do rąk z Avon'u jest super :D
    Pozdrawiam

    torixova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się te gumki <3

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować tych gumek, ale mam wątpliwości czy poradzą sobie z grubymi włosami :(
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie piszesz, miło się czyta!
    jestem tutaj nowa, jeśli chcesz wpadnij!
    będe bardzo szczęsliwa :*
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń