Love Rosie książka vs film


Hej kochani!
Jakiś czas temu w końcu udało mi się dorwać książkę Love Rosie. Zaczęło się od tego że do kin wszedł film. Niestety moje plany się pokrzyżowały i nie udało mi się go zobaczyć na dużym ekranie. Kilka tygodni później dowiedziałam się że film powstał na podstawie książki i wtedy stwierdziłam że po prostu muszę ją przeczytać. Mimo przeciwności losu  udało mi się. Książką jestem po prostu zachwycona. Jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam. Historia jest niesamowicie ciekawa i trzymająca w napięciu. Napewno nie można określić jej mianem kolejnej opowiadającej podobną historię do miliona innych. Nie będę zdradzać treści tym którzy jej nie czytali. Powiem tylko że jest to opowieść o miłości, przyjaźni i poprostu o życiu. Ciekawy jest też sposób w jaki jest napisana. Składa się wyłącznie z listów, e-maily itd. Naprawdę bardzo ją wam polecam.




Jakiś czas później obejrzałam film. Nie powiem jest bardzo fajny. Podobało mi się że mamy możliwość zobaczenia tej historii w nieco inny sposób niż ukazana jest w książce. Gra tam Lily Collins którą uwielbiam. Ale mimo wszystko rozczarowało mnie to że treść filmu w niektórych miejscach diametralnie odbiega od oryginału. Dlatego właśnie jestem zwolenniczką czytania książek a dopiero później oglądania filmów. Jednak z przymrożeniem oka na te zmiany z czystym sercem mogę wam go polecić bo jest naprawdę świetny. Aczkolwiek kolejny raz przekonuję się o tym że żaden film nie jest w stanie przebić książki.
A wy polecacie jakąś książkę?





7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :) Uwielbiam ten film! Jest prze piękny oglądałam go 10 razy! :D
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tą książkę pół roku temu i nie miałam kiedy jej przeczytać :(

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polecam książkę "Jesteś cudem" i film Niezgodna który jest na podstawie książki :)
    natala-kaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, żaden film nie jest w stanie przebić książki, dlatego ja preferuję czytanie książek :) Ciekawy post c:

    Mój blog- klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie czytałam, ale film bardzo mi się podobał :) Ostatnio czytałam Papierowe miasta, wczoraj poszlam na film i byłam bardzo rozczarowana, bo nie dość, że pominęli najfajniejsze części to jeszcze zakończenie było zupełnie inne :/

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę przeczytałam tylko do połowy. Film obejrzałam za to 3 razy!
    A po prostu muszę polecić Ci książkę Alicja w krainie zombi!

    Mój blog zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tą książkę, jest idealna :D tera czytam drugą część "zostań, jeśli kochasz" polecam!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń