Hej kochani!
Tydzień temu od czwartku do niedzieli w Lublinie odbywał się Carnaval Sztuk Mistrzów. Jestem tam stałym bywalcem od jakiś pięciu lat i oczywiście w tym roku też nie mogłam nie być na tej imprezie. Mimo że odbywa się już od dość długiego czasu nie można się nudzić. Co roku wygląda to nieco inaczej i muszę przyznać że co roku bawię się doskonale. Cały Carnaval usytuowany był na starym mieście pomiędzy Placem Zamkowym a Placem Litewskim. Występy odbywały się na świeżym powietrzu jak i w budynkach (ja ograniczyłam się jedynie do tych na dworze). Wybór jest ogromny od tych zaplanowanych po spontaniczne (których niestety w tym roku było nie wiele). Klimat jest naprawdę magiczny. Ogromne wrażenie robią ludzie chodzący po linach zawieszonych pomiędzy kamienicami na wysokości drugiego piętra. 

Na placu po farze była scena gdzie odbywały się różne koncerty nad nią i obok zawieszona była masa białych parasolek podświetlanych nocą które stwarzały naprawdę fajny klimat.

A tutaj zdjęcia pokazów które udało mi się zobaczyć.






 Udało mi się zobaczyć naprawdę wielu cudownych ludzi i bawiłam się przy tym wspaniale. 
A ktoś z was był na tym Carnavale?

24 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym carnavale, ale musiało być śmiesznie i zjawiskowo :D
    Pozdrawiam :*
    zazustreet,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o czymś takim, ale zdjęcia świadczą o tym, że to ciekawe widowisko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na czymś takim, ale widzę, że to świetna sprawa :) Zrobiłaś śliczne zdjęcia :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te parasolki wyglądają cudownie! Ja nie miałam okazji być na takim festiwalu, ale jak tylko będzie odbywał się w mojej okolicy to na pewno się wybiorę :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to jest świetne! Sama nigdy na takim czymś nie byłam, ale jak widać warto! Podziwiam takich ludzi za odwagę ;)

    Nowy post na moim blogu, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa taki festiwal :D Fajne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite, tym bardziej, że mam ogromny lęk wysokości :D Bardzo fajny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super! te parasolki są cudowne jak z tumblr :D
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia
    zapraszam do mnie obs oddaje :)
    http://brooksso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał! Wygląda to świetnie. Będę musiała się chyba wybrać za rok!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję że mnie tam nie było ,ale może następnym razem :)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super to wyglada ładne zdjecia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też byłam <3
    Instalacja z parasoli niesamowita!

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega super się bawiłaś widzę! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak się składa, że jestem z Lublina, ale niestety nie byłam na festiwalu :( Świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie http://namelesskin.blogspot.com/ może obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajny carnaval . Nigdy na takim nie byłam

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy na takim nie byłam, ale z chęcią bym suę wybrała przy najbliższej okazji ::)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiało być bardzo fajnie ! Zdjęcia są świetne ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjecia i na carnavale napewno bylo super! Ja niestety nigdy e Lubline nie bylam ale raz zaliczylam carnaval w Rotterdamie i bylo super :D

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pięknie ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne zdjecia, zazdroszczę takiego pokazu
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń