Hej kochani!
Chcąc, nie chcąc wakacje niestety dobiegają końca i trzeba wracać do szkoły. Jakoś w tym roku kompletnie tego nie czuję. Cały czas wydaje mi się że do szkoły jeszcze daleko, niestety smutna prawda jest całkowicie inna. Dzisiaj przychodzę z pierwszym postem z serji back to school. Tak wiem zostały niecałe dwa dni do rozpoczęcia roku szkolnego a ja dopiero zaczynam, no ale lepiej późno niż wcale. Jakoś w tym roku w ogóle nie mogłam się za to zabrać. Ale żeby wam to wynagrodzić ta seria będzie trwać jeszcze po rozpoczęciu roku szkolnego. A dzisiaj mam dla was haul zakupowy z wszystkimi rzeczami które do szkoły są potrzebne.
Zakupy nie są jakieś wielkie. Wiele rzeczy takich jak kolorowe długopisy i zakreślacze zostały mi z zeszłego roku więc nie było sensu kupować nowych.


Jeśli chodzi o zeszyty to w tym roku nieźle zaszalałam i kupiłam ich masę, ale  zeszytów nigdy nie za wiele. Muszę przyznać że udało mi się upolować kilka naprawdę prześlicznych egzemplarzy. Wszystkie kupowałam w supermarketach takich jak Tesco, Carrefur, Auchan, Biedronka i nie wiem jakich tam jeszcze, dwa udało mi się nawet kupić w Mrówce przy okazji kupowania farby haha.


Te dwa są zdecydowanie moimi ulubionymi.

Plan był taki że piórnik będą mieć z tamtego roku ale kiedy zobaczyłam ten to po prostu nie mogłam się oprzeć. Czyż nie jest uroczy? Te kolory, wzór i wszystko inne.
Kupiłam też taką  zwyczajną miętową teczkę, w zasadzie nic ciekawego.


I ostatnia rzecz czyli plecak. Zamówiłam go na ebayu bo jakoś żadne plecaki w stacjonarnych sklepach mi się nie podobały. Zdecydowanie się nie zawiodłam. Jest dobrej jakości, fajne jest też to że ma sporo kieszonek no i co najważniejsze jest prześliczny.Ogólnie jestem bardzo zadowolona.
A jak tam wasze przygotowania do szkoły?
Jak już wspominałam pojawi się jeszcze kilka postów z serii back to school więc mam do was pytanie. Czy macie może jakieś konkretne propozycje i pomysły na posty z tej serii jeśli tak to piszcie w komentarzach. Mam już w planach kilka natek ale jestem też ciekawe co wy byście chcieli zobaczyć na blogu. 

14 komentarzy:

  1. Wow! Rzeczywiście masa zeszytów O.o ja mam na razie tylko 8 :P A piórnik jest cudny *.*
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny, ogrom zeszytów :o ja tak miałam w zeszłym roku, teraz mam zdecydowanie mniej . + przepiękny plecak ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście śliczny ten plecak :) a piórnik gdzie kupiłaś? bo też jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się go upolować w selgrosie ale bardzo możliwe że jest też w Tesco :)

      Usuń
  5. świetne zeszyty :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Mogłabyś zrobić jeszcze jakieś DIY, np. jak ozdobić zeszyty, czy sposób na zrobienie organizera :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zeszyty, ciekawy post :)
    Zapraszam do siebie - http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy plecak:*
    Świetny post i zdjęcia♥
    Zapraszam! Mam nadzieję, że coś po sobie zostawisz!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piórnik i plecak miętowy najlepszy :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoo, ale dużo tych zeszytów ! Ja w tym roku ograniczałam się do minimum :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak jest cudowny :* Uwielbiam miętowy kolor :')
    obserwujemy? jeśli tak to zaczniesz? :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń