Pancakes

Hej kochani!
Ostatnio przyrządzałam uwielbiane przeze mnie chyba wszystkim znane pancakes. Idealne na śniadanie, obiad i kolacje. Przepis jest banalnie prosty ale w smaku placuszki są cudowne. Jako że są bardzo popularne i przepyszne postanowiłam dzisiaj o nich napisać.
Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g rozpuszczonego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • szczypta soli

 Przygotowanie:
Wszystkie składniki połączyć ze sobą. Wymieszać do uzyskania jednolitej konsystencji.Podawać z dowolnymi dodatkami. Ja akurat użyłam bitej śmietany lub serka waniliowego, banana, malin i jagód. 

A wy jaki przepis polecacie?




9 komentarzy:

  1. Również uwielbiam pancakes- są przepyszne. Twoje bardzo ładnie się prezentują i z chęcią bym spróbowała jak smakują :)

    lovelyforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kooocham pancakes, a zwłaszcza z owocami!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga:) bede wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem gotowa z owocami zjeść wszystko. Takie pancakes to też dobry pomysł.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, godzina 23:00 a ja przez ciebie idę robić naleśniki :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/ - zapraszam, może skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jak piszesz, świetny blog! Oczywiście dodaję się do obserwujących :)
    Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie!
    wiktooria-blog (CLICK)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo mamciu wyglądają przepysznie ! :*
    chyba sama się skuszę na zrobienie właśnie takich - ale przyznam że nie jestem najlepsza w gotowaniu :/

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie, jednak znając mój talent kulinarny zepsułabym wszystko co da się zepsuć w tym przepisie :p

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń