Hello holiday

Hej kochani!
Wakacje oficjalnie rozpoczęte. To wspaniałe uczucie móc wyłączyć budzik, wstawać o której mi się żywnie podoba z myślą że już nie muszę iść do szkoły i uczyć się godzinami. Egzaminy gimnazjalne napisane, szkoła skończona teraz pozostało mi już tylko trzymać kciuki że dostanę się do wybranej klasy. Mimo to czuję już totalny luz aczkolwiek perspektywa nowej szkoły nieco mnie przeraża. Jakie macie plany na wakacje? Ja jestem w kompletnej rozsypce i nie mam zielonego pojęcia co będę robić przez te dwa miesiące. No ale może jeszcze coś wymyślę. Jak na razie udaje mi się realizować moje postanowienie i każdego dnia robię coś ciekawego. Cały tydzień mam zaplanowany.

Zakończenie roku szkolnego uczciłam z przyjaciółkami w dość ciekawy sposób. Mianowicie zaprosiłyśmy też ich młodszych braci (4 i 5 lat). To było interesujące doświadczenie. Po tej całej imprezie mój pokój wyglądał jakby przeszedł tam huragan. Ale grunt że wszyscy przeżyli mimo że było wiele prób złamania komuś ręki, nogi i wszystkiego innego haha. Ogólnie rzecz biorąc bawiłam się bardzo dobrze.

Nie wspominałam też że jakieś dwa tygodnie temu byłam na koncercie Kamila Bednarka. Kamil na żywo jest niezwykle sympatyczną i pozytywną osobą. Jestem z siebie dumna że udało mi się stać przy samej bramce (co z tego że musiałam przyjść pół godziny wcześniej, no cóż takie życie) . Po takim koncercie wrażenia są o wiele lepsze.
Pogoda w końcu jak na wakacje przystało zaczyna dopisywać (bo już zaczynałam się martwić że całe wakacje zlecą z 20 stopniami na termometrze). Jak mówi wszechwiedzący internet od soboty przez kolejne pięć dni temperatura nie spadnie poniżej 30. Mi akurat to pasuje.
To chyba było by na tyle tych wakacyjnych wieści. W końcu po wielu próbach udało mi się to złożyć w całość żeby miało w miarę jakiś sens hehe.
A wy macie jakieś plany na wakacje?





8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz i bardzo ładne te zdjęcia wyszły :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! :*
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne zdjęcia. Ja na razie marnuję wakacje w domu :P

    http://rules-are-boring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    musiało być fajnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również konkretnych planów nie mam, oprócz wyjazdu nad morze :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyjątkowo w te wakacje mam naprawdę spooro planów. Teraz jestem między innymi w Anglii :D
    Zdjęcia śliczne, a bluzka naprawdę urocza <33
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy post;) milo przegląda się i czyta twojego bloga, napewno będe wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń