Strawberry smoothie

Hej kochani!
Ostatnio pogoda nam sprzyja więc nie miałam nawet czasu zajrzeć na bloga aby coś do was napisać. Jak już wspomniałam jest bardzo ciepło. W weekend temperatura sięgała nawet 30 stopni więc w sumie można powiedzieć że mamy już lato. Staram się jak najlepiej to wykożystać bo nigdy nie wiadomo kiedy zacznie padać deszcz albo przyjdzie jakaś śnieżyca (ale mam nadzieję że o tej porze roku śniegu jednak nie będzie). Cały czas przesiaduję na dworze. Ogólnie robię tam prawie wszystko, czytam książki, odrabiam lekcje, uczę się i co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy. Ani trochę nie przeszkadza mi to że momentami jest tak gorąco że mój mózg się gotuję. Jeśli jest ciepło to mi już nic innego do szczęścia nie potrzeba.
Jako że zaczęły się już truskawki powróciłam do robienia przepysznych truskawkowych smoothie. Uwielbiam je. Przepis jest banalnie prosty. Potrzebujemy jedynie trochę truskawek, ewentualnie jeszcze jakieś owoce, wodę i kostki lodu (które nie są konieczne). Wystarczy wszystko zmiksować i gotowe. Według mnie idealny napój na upalne dni.
A wy jak spędzacie te słonecznie dni?



 Do tego jakieś dziwne nie do końca udane zdjęcia. Ale co tam.

24 komentarze:

  1. Mniam, uwielbiam owocowe smoothie! Na cieplejsze dni - idealne ♥

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koktajle typu smoothie
    MÓJBLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this post, it's so fun, thanks for sharing
    follow for follow?:)

    xoxo
    http://hilarynirvana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owocowe smoothie! Na ciepłe dni idealne!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły prześlicznie!
    Kocham truskawki, jednak nie przepadam za smoothie, wolę koktajle z jogurtu i mleka z płatkami owsianymi= idealne śniadanko :)
    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam truskawkowe smoothie *.* U mnie na razie jest trochę zimno :/
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też staram sie jakos wykorzystywac te ciepłe dni :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio zeżarłam tyle truskawek, że mam ich dość XD
    ~Pozdrawia DobrzeWieszKto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Robię sobie podobne smoothie ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam smoothie! Ale mi ochoty zrobiłaś :D
    świetne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam robić sobie smoothie ostatnio sama zrobiłam też truskawkowe :) ale dodałam do niego jeszcze garści mięty.
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda smakowicie, ale mi narobiłaś smaku!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychotka! Uwielbiam i truskawki i smoothie <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie piłam takiego truskawkowego smoothie ♥ trzeba to zmienić :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie truskawkowe napoje, prześliczne zdjęcia!
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Smoothie wygląda pysznie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam truskawki, codziennie robię sobie takie smoothie + jogurt naturalny, bądź kefir
    http://anonym-madia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam naukę na podwórku :), super zdjęcia :)
    co powiesz na wzajemną obserwację? C:- jak coś ja już obserwuję C:

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. tego typu oktajle są najlepsze- odjazd:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń