Recenzja lakierów z Wibo

Hej kochani!
W Rossmanie trwają aktualnie wielkie wyprzedaże o których pewnie każdy słyszał. Jako że promocje miały wszystkie lakiery nie mogłam przejść obojętnie i poczyniłam małe zakupy. Udało mi się upolować cztery lakiery z Wibo i postanowiłam je dla was zrecenzować.
Nigdy dotąd nie miałam styczności z lakierami tej firmy. Zakupiłam je pierwszy raz ale na pewno nie ostatni. Z wszystkich jestem bardzo zadowolona. Cena nie jest wysoka, bo ich koszt wynosi około 6zł ale na promocji udało mi się je kupić za 3zł. Pędzelek jest duży, kolory śliczne i intensywne a trwałość zaskakująco długa. Lakiery utrzymują się ok. 4-5 dni więc nie jest źle, można nawet powiedzieć że bardzo dobrze. To moja ogólna opinia na temat tych produktów, a teraz rozłóżmy je na części pierwsze.
1 COAT MANICURE nr. 14
Lakier bardzo fajny aczkolwiek przeze mnie najmniej lubiany ze wszystkich. Nazwa serii wskazuje na to że wystarczy nałożyć jedną warstwę. Nie mogę zgodzić się z tym w stu procentach. Jedna warstwa nie wygląda źle ale dwie wyglądały by o wiele lepiej. Był on też najmniej trwały i zaczął odpryskiwać jako pierwszy. Ale żeby tylko nie narzekać to plusem jest ładny kolor.
1  COAT MANICURE nr.16
Lakier z tej samej serii co powyższy. To z niego jestem chyba najbardziej zadowolona. Jest trwały, w ślicznym pudrowo różowym kolorze i jedna warstwa w zupełności wystarcza co jest ogromnym plusem bo często przy jasnych lakierach pojawia się problem z kryciem.
CHIC MATTE nr.6
Jest to lakier matowy. Śliczny kolor, najlepsze krycie po prostu nic dodać nic ując.
WOW GRANITE SAND nr.1
I już ostatni. Prześliczny lakier o bardzo ciekawej strukturze. Według producenta z drobinkami brokatu ale jak dla mnie brokatem to nie jest. Nakładając na lakier o innym kolorze np. białym wystarczy jedna warstwa w innym przypadku lepiej wygląda z dwiema warstwami. Najlepsze krycie, ładny kolor. Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to to że przy jednej warstwie nałożonej bez żadnej bazy po pewnym czasie te drobinki się starły co jest dość dziwne.
A wy testowałyście te lakiery? Co o nich sądzicie?

3 komentarze:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę szkoda że ich nie kupiłam, najbardziej podoba mi się ten pudrowo różowy

    ♥Mój blog Different Diamond♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie one bardzo dobrze sprawdzają :)
    --- zapraszam do mnie bo dopiero zaczynam:) http://jxstanotheranonymousgurl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń