My new love

Hej kochani!


Uznałam że zacznę pisać częściej i na tematy związane z codziennością. Pisanie jedynie na jakieś konkretne obszerniejsze tematy raczej nie wyjdzie. Przeważnie jeśli mam coś takiego wymyślić to w głowie mam ogromną pustkę aż w końcu rezygnuję i uznaję że napisze to następnego dnia a w rezultacie posty pojawiają się bardzo rzadko co nie jest fajne. Stwierdziłam że pisanie po prostu o mojej codzienności czasami wrzucając post tematyczny też nie jest złym pomysłem. A wy co o tym sądzicie?



Ostatni się zakochałam. Pokochałam te dwie piosenki. Nie ważne że piosenkę zespołu American Authors usłyszałam dzisiaj po raz pierwszy w życiu, słuchałam jej już chyba z dziesięć razy. Coś w niej jest. Tak bardzo wpada w ucho że po prostu nie można się od niej uwolnić. Jest po prostu uzależniająca. Tego zespołu zaczęłam słuchać zaledwie kilka dni temu. Wszystko przez piosenkę ,,Best day of my life''. Bardzo ją polubiłam i coś podkusiło mnie aby zobaczyć inne piosenki tych wykonawców. Mogę powiedzieć że jestem uzależniona od ich muzyki. W głowie cały czas nucę te słowa i melodie. Lubię takie szybsze i melodyjne kawałki. Coś co mogę sobie puścić i po prostu potańczyć (jeśli można to nazwać tańcem bo wygląda to raczej jak ruchy wieloryba wyrzuconego na brzeg haha).
Piosenka ,,You've got something'' jest tak samo chwytliwa. Utknęła mi w głowie i nijak nie mogę się jej pozbyć. To pierwsza piosenka zespołu The Jungle Giants którą słyszałam ale kto wie może z tym zespołem będzie tak samo jak z American Authors.

A wy polecacie jakieś piosenki lub wykonawców?

 



3 komentarze:

  1. co robisz ze jestes taka piekna..?:"))
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ?Blogasek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie posty, to dobry pomysł :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na Obs za Obs?(Ja już obserwuję,
    teraz twoja kolej,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandra-by-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń