I want a holiday

Czy wy też tak bardzo niemożenie się doczekać wakacji? Bo ja tak. Mam już dość szkoły. Męczy mnie to całe poprawianie ocen. Po co uczyć się systematycznie od początku roku lepiej później martwić się tym jak to wszystko popoprawiać. Trudno może jakoś dam radę. Ten tydzień w szkole powinien być luźniejszy bo moja klasa jedzie na wycieczkę. Do szkoły pewnie wiele osób nie przyjdzie jak to przeważnie bywa. Ja niestety nie mam tyle szczęścia bo oceny same się nie poprawią (haha zaraz wyjdzie na to że jedynym tematem tego posta jest to że poprawiam te oceny). Pogoda też nie jest za ładna bo jest zimno i bez przerwy pada. Przez to nie mam ochoty i możliwości zrobić jakichś fajnych zdjęć. Mam nadzieję że to niedługo się zmieni. Jedynym dość dużym pocieszeniem jest to że zaczęły się już wyczekiwane przeze mnie truskawki. Już niedługo będę mogła robić przepyszne smoothie.
Zbliża się dzień mamy. Macie już prezenty bo ja jestem w kompletnej rozsypce. Brak prezentu i co najgorsze pomysłu też nie mam.
Dość chaotyczny ten dzisiejszy post no ale trudno.
Jak wam mija weekend?




28 komentarzy:

  1. Też już mam serdecznie dosyć szkoły :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ja też chciałabym mieć już wakacje
    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich i to mi się w nim podoba ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również !

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz! Ja także z niecierpliwością czekam już na wakacje! :3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam już dosyć szkoły i czekam na wakacje :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już dałam prezent mojej mamie i była bardzo zadowlona:) też mam dość szkoły i potrzebuję wakacji:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodajesz naprawdę fajne posty, więc życzę sukcesów w blogowaniu. ;)

    http://kocznurolandia.blogspot.com/2015/05/zmieniamy-sie-ale-czy-na-lepsze.html zapraszam na mój blog. Komentarze i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wakacje zaczęłam tydzień temu i w ten piątek jadę do Polski odpoczywać. Dasz radę został Ci jeszcze miesiąc. :) Bardzo ładne zdjęcia :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już z niecierpliwością czekam na wakacje, chociaż nie mam jakoś specjalnie dość szkoły. :D
    Ślicznie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu ale śliczna jesteś ;3
    Ja już nie mogę się doczekać wakacji ;/ :D
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post, lubie takie czytac <3 fajne zdjecia
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej super post zapraszam do mnie.Dopiero zaczynam :) Jak zaobserwujesz odwdzięczę sie tym samym i zapraszam również do komentowania. Będę wpadać do Ciebie również <3 http://imperishableflames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam mnóstwo popraw :ć Świetna koszulka!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja juz prawie w ogole nie mam popraw :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna bluzeczka <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia w poprawianiu ocen ! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!:)
    Każdy z nas czeka na wakacje, już są blisko:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam już dość szkoły:) Śliczna bluzeczka!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś prześliczna, cudowne zdjęcia!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili gdybyś tylko miała ochotę :)

    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ps. zaobserwowałam Twój cudowny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie mogę doczekać się wakacji!
    Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko poprawić:)
    Na szczęście teraz już pogoda robi się coraz bardziej słoneczna;))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog


    nietypowa tematyka bloga zapraszam -----> http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też z niecierpliwością czekam na wakacje! Świetne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie tylko ty masz dosyć szkoły :( Na szczęście przede mną jeszcze tylko sprawdzian z fizyki i kartkówka z chemii, więc jakoś dam radę ;) Powodzenia w poprawianiu ocen! Też kocham truskawki, a szczególnie kiedy mogę je jeść z myślą, że już są wakacje *.* Pzdr xx

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na nowy post, w którym się UJAWNIAM Z PIERWSZĄ STYLIZACJĄ na blogu z NOWYM WYGLĄDEM :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła! http://angegar-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny Blog :) Co powiesz na wspólną obserwację ? :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń