Mini haul kosmetyczny

Hej kochani!
Ostatnio zrobiłam małe zakupy kosmetyczne więc postanowiłam dzisiaj zrobić haul zakupowy.
1. Regenerująca i ułatwiająca rozczesywanie odżywka Syoss  Restore.Zdecydowałam się na nią głównie dlatego że ma wygładzać włosy i ułatwiać ich rozczesywanie. Moje włosy są bardzo podatne na splątywanie się itd. więc na tym zależy mi najbardziej.

2. 3 w 1 żel myjący, peeling złuszczający i maska regulująca z Under Twenty. Jestem fanką kosmetyków z tej firmy. Jak dotąd wszystkie mi się sprawdziły więc myślę że z tym będzie podobnie. Szukałam maski i peelingu a skoro mogę mieć wszystko w jednym to czemu nie.

3.Płyn micelarny z Garnier. Chyba każdy kto choć trochę interesuje się kosmetykami o nim słyszał. Był akurat na promocji w Rossmannie więc uznałam że go przetestuje. Jestem ciekawa czy naprawdę jest tak dobry jak wszyscy mówią.

4.Szminka Wibo nr. 3. Od jakiegoś czasu poszukiwałam fajnej szminki. Ta bardzo mi się spodobała. Nie jest droga i ma przepiękny różowy kolor.
5.Peeling myjący z Joanna Naturia. Ma przepiękny zapach więc nie mogłam się oprzeć.
6.Lakier do paznokci La Luxe Paris. Urzekł mnie ten kolor, a że w swojej kolekcji nie mam żadnego szarego lakieru stwierdziłam że go kupię.
Testowałyście któryś z tych kosmetyków? Co o nich sądzicie?
Jeśli macie jakieś pomysły na posty to piszcie. Jestem ciekawa jakiego typu notki lubicie. 

14 komentarzy:

  1. akurat nie testowałam żadnego z nich, ale jestem bardzo ciekawa recenzji tego płynu micelarnego z garniera :3
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy haul. Miałam kiedyś ten żel myjący z under 20 :) Polecam!

    lovelyforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten płyn micelarny ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak się sprawdziła ta odżywka do włosów, bo chciałabym ją sobie kupić, ale nie wiem czy jest sens :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Pomożesz zebrać 200 obserwatorów? Była bym bardzo wdzięczna. :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haul, bardzo ładny lakier do paznokci:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn micelarny jest bardzo dobry :) polecam ;p

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Nie miałam jeszcze żadnej z tych rzeczy :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, korzystałam z płynu micelarnego i sprawował się świetnie :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej szminki z Wibo, wygląda ciekawie i kolor rzeczywiście piękny :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;) Bardzo spodobał mi się Twój blog. 3maj tak dalej! ;D Zapraszam do mnie http://ofcania.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Peelingi Joanny świetne! Wypróbowałam już chyba wszystkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń