Czas na miłość

Hej kochani!
Ostatnio wieczorem poszukując fajnego filmu który mogła bym obejrzeć natknęłam się na ,, Czas na miłość'' czyli ,, About time''. Muszę przyznać że się zakochałam. Już po obejrzeniu samego zwiastunu wiedziałam że film będzie fajny. Jest to połączenie czterech gatunków: komedii, romansu, dramatu i sci-fi. Film opowiada o 21 letnim Timie który dowiaduje się że może podróżować w czasie. Postanawia wykorzystać tą umiejętność, poprawić swoje życie i zdobyć dziewczynę. Za każdym razem kiedy coś nie idzie po jego myśli cofa się w przeszłość i stara się to naprawić. Podczas oglądani można się pośmiać jak i popłakać. Nie jest to kolejna komedia romantyczna która nic nie znaczy i po miesiącu kompletnie o niej zapomnicie.  Jest w niej coś wyjątkowego co sprawia że jest niesamowita i zapada w pamięć. Twórca przypomina że najcenniejsze są zwykłe chwile spędzone z ludźmi których kochasz i zależy ci na nich. Zwykła herbata z rodziną może dać ci wiele szczęścia. Czasami nie warto czegoś zmieniać, powracać do przeszłości i zastanawiać się co by było gdyby... Warto się cieszyć tym co tu i teraz, doceniać swoje życie które jest wspaniałe. Film opowiadający o zwykłym życiu zwykłych ludzi ale mimo wszystko nie banalny. Daje dużo pozytywnej energii. Także jeśli jeszcze nie oglądaliście ,,Czas na miłość'' to zdecydowanie musicie to nadrobić.
A wy polecacie jakieś filmy?









7 komentarzy:

  1. muszę koniecznie go obejrzeć, ja polecam Ośmioklasiście nie płaczą, mimo, że oglądałam go jakieś 3 miesiące temu nadal o nim myslę
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę ten film, bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głównie oglądam jakieś bajki lub seriale. :) Śliczne zdjęcia i wygląd bloga.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa notka :D
    Z pewnością będę tu zaglądać częściej :>
    wspólnie Obserwujemy :) ? <33
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zdjęcia, ślicznie wyszłaś :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam trzy metry nad niebem :)
    Mogłabyś Poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń