Liebster Blog Award

Hej kochani!
Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez moszovska-blog za co bardzo dziękuję.

Co to jest? 
 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
A więc przejdźmy do pytań. 


Pytania:
Dlaczego założyłaś bloga?  
Czytałam blogi innych dziewczyn i po prostu mi się to spodobał. Stwierdziłam czemu by nie spróbować?
Co najbardziej kochasz w ludziach?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Kochać czy być kochanym?
Ciężko wybrać ale chyba być kochanym.
Ulubiony film ?
Nie mam ulubionego  filmu. Filmy które lubię to np. Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Incepcja, Deja vu, Szkoła uczuć i wiele innych.
Facebook  czy Instagram ?
Nie potrafię za bardzo wybrać ale chyba Facebook bo to na niego częściej wchodzę.


Jesteś poważna ?
Zdecydowanie nie jestem poważna. Bardzo często się śmieję i wygłupiam.
Chciałabyś wrócić do beztroskich lat, kiedy byłaś małym dzieckiem ?
Czasem fajnie by było znów mieć 5 lat. Wtedy to wszystko było o wiele prostsze. 
Zima czy lato ?
Z pewnością lato. Zima to dla mnie najgorsza pora roku.
Co sprawia, że się uśmiechasz ?
Ja praktycznie cały czas się uśmiecham. Wiele mi do szczęścia nie potrzeba. A więc że się uśmiecham sprawia chociażby chwila spędzona z przyjaciółmi. Nawet miły komentarz na blogu daje mi dużo radości.
Lubisz placki ?
Nie za bardzo.
Kawa czy herbata ?
Herbatę piję dosłownie litrami. A kawa zwyczajnie mi nie smakuje. 



Moje pytania:
1. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
2. Twój wymarzony zawód?
3. Miejsca które chciała byś odwiedzić?
4. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
5. Twój ulubiony piosenkarz/ piosenkarka/ zespół?
6. Jakich youtuberów najbardziej lubisz? 
7. Książka którą polecasz?
8. Ulubiony kolor?
9. Blogi o jakiej tematyce najczęściej czytasz?
10.  Twitter czy Instagram?
11. Ulubiona marka kosmetyczna?
Nominuję:
lovelyforme
werowero9blog
czarnykleks
realweronika 
madeline-girl
noworneeever
cysiaczekk. 

13 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :) piękne zdjęcia! :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Thx za nominacje :* ale ja już zrobiłam posta na ten temat :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :) Mam wątpliwości czy chodzi o mnie (lovelyforme), ponieważ faktycznie to jest moja nazwa jednak jak na nią klikam to otwiera mi się inny blog (ten poniżej mojej nazwy)

    http://lovelyforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak chodzi o twojego bloga, wybacz przy wstawianiu linków po prostu się pomyliłam :)

      Usuń
    2. No spoko :) Dziękuję <3

      Usuń
  4. Podobnie bym odpowiedziała na pytania. Ładne zdjęcia. Wpadłam przypadkiem, a Twój blog mnie bardzo wciągnął :D
    Pozdrawiam, ja już obserwuję.
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia, lubie czytać tego typu posty.
    Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też piję herbatę litrami. A co do kawy to, dzięki niej zazwyczaj normalnie funkcjonuję w tygodniu szkolnym.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Nominowałam Cię do Albo Albo Tag o książkach. Po więcej informacji zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!
    Też wolę lato od zimy. :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń