Babeczki czekoladowe z kremem wiśniowym.

Hej kochani!!!
Ostatni wciągnęłam się w pieczenie różnych ciast i ciasteczek. A więc mam dla was dzisiaj przepis na czekoladowe babeczki z wiśniowym kremem. Jest to bardzo prosty przepis i nie zajmuje wiele czasu a babeczki smakują przepysznie.


Babeczki

Składniki:
  • 110 g masła
  • 110 g drobnego cukru do wypieków
  • 2 jajka
  • 150 g mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 25 g kakao
  • 55 ml mleka
  • 55 ml śmietany kremówki 30%
Wykonanie:
Utrzeć masło z cukrem na puszystą i jasną masę. Wbić jajka,  miksować do połączenia się składników.
Do masy maślanej dodać suche składniki, mleko, kremówkę i wymieszać szpatułką.
Formę na muffinki wyłożyć 10 papilotkami. Ciasto rozdzielić pomiędzy papilotki.
Piec w temperaturze 190ºC przez około 20 - 25 minut.

Krem wiśniowy

Składniki:
  • 200 ml śmietanki 30-36%
  • 45-50 ml wrzątku
  • 1 sucha galaretka wiśniowa
Wykonanie:
Galaretkę rozpuścić we wrzątku i wystudzić.
Ubić śmietanę, wlać galaretkę i wymieszać. Krem pozostawić aż trochę zgęstnieje a następnie przyozdobić nim babeczki.

I mam jeszcze dla was spóźnione wyniki konkursu na post promujący. Zwyciężczynią jest Karolina z bloga http://moszovska-blog.blogspot.com . Gratuluję.
Lubicie tego typu posty? Chcecie aby co jakiś czas pojawiały się na blogu?

14 komentarzy:

  1. Jakie cudowne babeczki! Uwielbiam takie posty, więc co jakiś czas chętnie bym poczytala :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejk.. Dziękuję kochana <3
    Te babeczki wyglądają bardzo smacznie ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie ! Pozdrawiam !

    Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam:p
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie pisz takich postów więcej! Świetnie Ci to wychodzi!

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie, muszę wypróbować przepis :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam babeckzii!! :)
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają wyśmienicie! :) Aż się głodna zrobiłam.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają pysznie,może spróbuję sama takie zrobić :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń