To już koniec...

Hej kochani!
To już koniec... Rok 2014 dobiegł końca. Dziękuję wam za wszystko. Za cały rok (właściwie to nie cały bo nie prowadzę bloga od roku). Jestem wam bardzo wdzięczna za to że czytacie mojego bloga, zostawiacie komentarze a obserwatorów coraz to przybywa. Zaczynając nowy rok zaczynamy nowy rozdział w swoim życiu. Z tego powodu planuję wprowadzić parę zmian na blogu mniej lub bardziej zauważalnych którymi się dziś z wami podzielę. Oto moja lista.

 1. ORGANIZACJA
Nie wiem czy wiecie ale jestem osobą bardzo niezorganizowaną. Zawsze nie mam na nic czasu. Zapominam o wszystkim. Posty chcę pisać z wyprzedzeniem. Będę starała się dodawać je regularnie (myślałam o wyznaczeniu konkretnych dni ale to raczej nie wypali). Planuję zawsze mieć w zanadrzu przygotowane materiały na kolejny wpis. Postanowiłam też że w weekendy będę poświęcać więcej czasu blogowi, gromadzić materiały itd. Wystarczy dobra organizacja i powinno się udać.

2.JAKOŚĆ
Mam wrażenie że posty nie zawsze są tak dobrej jakości jak mogły by być. Chcę aby były dopracowane w 100%. 

3.REALIZACJA POMYSŁÓW
Do głowy wpada mi mnóstwo przeróżnych pomysłów. Niestety później większości z nich nie realizuję. Teraz będę zapisywać każdą najmniejszą myśl jaka przyjdzie mi do głowy a następnie wszystko będę sukcesywnie realizować.


4.NOWOŚĆ W PUBLIKACJI POSTÓW
Oprócz tego że posty pojawiać się będą regularnie to prawie zawsze będą tematyczne. Uznałam że to bez sensu cały czas pisać tylko o moim życiu które ani trochę nie jest ciekawe. Takie wpisy będą się pojawiać, tylko po prostu rzadko.

5.WIĘCEJ SESJI
O ile będzie to możliwe chciała bym wprowadzić więcej sesji zdjęciowych robionych przez kogoś a nie przez mój aparat stojący na statywie. Oczywiście nie zawsze będzie to możliwe.


6.MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Chciała bym więcej udzielać się w mediach społecznościowych takich jak  Instagram, Twitter oraz Ask na których do tej pory byłam mało aktywna.

7.CZYTELNICY
To postanowienie nie jest zależne ode mnie. Mianowicie bardzo chciała bym dobić chociaż do 200 obserwatorów. Mam nadzieję że mi się uda.

To wszystkie postanowienia noworoczne dotyczące bloga. Mam nadzieję że uda mi się je zrealizować.
A według was co mogła bym jeszcze zmienić?

1 komentarz:


  1. Świetny blog i super zdjęcia !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu zawsze się odwdzięczam ! :)
    U mnie nie długo konkurs :)
    więc serdecznie Cię zapraszam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń