Moja pielęgnacja twarzy

Hej kochani!
Długo wyczekiwane ferie czas zacząć. Macie jakieś plany? Ja nigdzie nie wyjeżdżam ale mam nadzieję że nie spędzę tych dwóch tygodni przed komputerem w domu. W planach mam robienie teko na co nie mam czasu kiedy chodzę do szkoły, głównie chcę więcej spotykać się z przyjaciółmi. Tak poza tym chcę też poświęcić trochę czasu blogowi. Zrobić parę sesji zdjęciowych, przygotować kilka postów na zapas. Czyli to co normalnie jest niemożliwe.
A dzisiaj trochę o pielęgnacji mojej twarzy ponieważ prosiliście abym o tym napisała.
Na początku chcę wspomnieć że tylko na zdjęciach moja cera wydaje się być perfekcyjna, w rzeczywistości tak nie jest. Nie wygląda źle ale idealna też nie jest. Dobry  stan mojej skóry spowodowany jest też tym że nie mam za bardzo tendencji do wyprysków.
Oto kosmetyki których używam:
Tonik łagodząco-matujący Under Twenty
Jetem z niego zadowolona. Tak jak obiecuje producent matuje oraz zapobiega niedoskonałościom.



 Odświeżająca pianka oczyszczająca Nivea. Przyznam się że kupiłam ją tylko dlatego że byłam ciekawa tej konsystencji pianki. Nie ma jakiegoś szału, aczkolwiek u mnie sprawdza się dobrze.  Nie wysusza ani jakoś bardzo nie nawilża. Jedyny minus to wydajność która jest dość kiepska.

 Maseczka odblokowująca pory Avon. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona. Doskonale sprawdza się w zapobieganiu i likwidowaniu niedoskonałości.
 Punktowy żel na wypryski. Szczerze nie wiem co o nim myśleć. Raz działa raz nie.
 Oprócz tego stosuję krem nawilżający który właśnie mi się skończył więc jeśli polecacie jakiś to piszcie oraz raz w tygodni nakładam na twarz grubą warstwę kremu najczęściej Nivea aby dobrze nawilżyć cerę.
A wy jakie kosmetyki do pielęgnacji twarzy polecacie?


9 komentarzy:

  1. Ja używam toniku Afronis :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mnóstwo kosmetyków oczyszczających, ale najbardziej jestem zadowolona z tego toniku, który przedstawiłaś powyżej.
    Jeśli chcesz poświęcić mi chwilkę czasu to zapraszam:
    ✖ http://gold-daisy07.blogspot.com/ ✖

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam podobnych kosmetyków :)
    mjakmamuska.blogspot.com
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hei.. Co ty robisz,że masz tyle obserwacji i kom? :* pozdrawiam...
    http://werowero9blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same kosmetyki w mojej szafce :) High5 :-)

    http://lovelyforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ich używam ;) , świetnie piszesz, bardzo podobają mi się Twoje posty ;) oby tak dalej :D

    xpaperheroesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń