Guitar, school and lack of ideas.

Hej kochani!
Już nie wiem który raz zabieram się do napisania tego posta. Jakoś kompletnie nie mam pomysłu co napisać. W głowie mam kompletną pustkę. Wprawdzie mam w zanadrzu parę tematów ale nie mam weny aby się na nie rozpisywać.
A co u mnie? W sumie to nic ciekawego. Zbliża się koniec semestru więc sporo czasu zajmuje poprawianie ocen. Czekam tylko aż zacznie się nowe półrocze bo tego mam już serdecznie dość. Ostatnio z nieznanych mi powodów zaniedbałam trochę naukę więc postanowiłam to zmienić. Gdzie podział się ten zapał i chęci towarzyszące mi na początku roku? Nie mam pojęcia. Mam nadzieję że to wszystko wróci.
Ostatni dość często towarzyszyła mi nuda i uczucie że nie robię w życiu nic ciekawego. W zasadzie to prawda, wszystko kręci się tylko wokół szkoły i komputera (no czasem uda mi się spotkać z przyjaciółmi). Uznałam że może powinnam znaleźć sobie jakieś nowe hobby . Po długich namysłach i poszukiwaniach udało się. Wymyśliłam że spróbuję nauczyć się grać na gitarze. Teraz w wolnych chwilach ćwiczę, uczę się chwytów itd. Ale o tym chcę zrobić kiedyś oddzielny post.
To chyba tyle. Nie wiem co mogła bym jeszcze napisać w tym poście. Mam nadzieję że moje wena niedługo wróci.





sweterek- New Yorker
A co tam u was? 
Jakie posty chcieli byście zobaczyć na blogu?

15 komentarzy:

  1. Jeju, masz naprawdę idealną cerę, ja bardzo chciałabym taką mieć, czy możesz mi trochę powiedzieć o jej pielęgnacji?
    Pozdrawiam Cię i zapraszam serdecznie do siebie, na blogu znajduje się kupon zniżkowy do sklepu Born Pretty!

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny swetrek :) Mogę wiedziec gdzie kupiłaś?
    Znam ten ból uczenia się po nocach,zeby poprawic oceny....Nienawidze szkoły haha
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kupiłam go w New Yorker

      Usuń
  3. Śliczny sweterek, mogłabyś podpisywać pod postami skąd masz rzeczy na zdjęciach :3 Ja na twoim blogu przeczytałabym z chęcią jakiś tag lub nawet post na temat dowolnych przemyśleń, takie Lubie najbardziej. Możesz napisać również jakąś recenzje książki lub kosmetyków, dodać post urodowy :3

    Wpadaj do mnie i komentuj :D
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękny sweterek! ❤
    Ja bym sobie przeczytała u Ciebie ten post o nauce gry na gitarze i jakiś post tematyczny

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny sweterek :)
    Ja bym tutaj chciała coś o włosach i może jakiś autfit z kropkami w roli głównej (jak jeszcze nie było )
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Ten sweterek mi się bardzo podoba :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter!. ;) Wpisy .. może jakieś tematyczne?
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery romwe, sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten sweter <3 :*
    Co powiesz na wspólną obserwacja ? Zacznij kochana a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gra na gitarze zawsze może się przydać i to fajna umiejętność :) Ładny sweterek :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam zamiar nauczyć się grać na gitarze :)
    Śliczny sweterek!

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam dość szkoły... koniecznie napisz o tej gitarze! :))
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowe hobby jest zawsze dobrym pomysłem! Czekam na post o gitarze! :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń