DIY: Glittery reindeer

Hej kochani!
Nie było mnie tu trochę. To chyba jedna z najdłuższych przerw na blogu. Wszystko było by ok i post pojawił by się już parę dni temu gdyby nie to że zepsuł mi się komputer. Na szczęście jest już dobrze i wszystko działa.
Zaczął się już grudzień więc ruszam z postami świątecznymi. Na początek mam dla was bardzo proste diy mianowicie obraz renifera.
Potrzebujemy:
-kartkę dowolnego rozmiaru
-ramkę
-ołówek
-nożyczki
-brokat
-klej
-lakier do włosów 
 Wykonanie:
1.Rysujemy wzór renifera. Możemy też go wydrukować (jeśli to zrobiliście przejdźcie do punkty 4). Ja zdecydowałam się na obraz w rozmiarze kartki A3 więc nie mamy takiej możliwości.
 2.Wycinamy wzór.
 3.Odrysowujemy aby na kartce nie było śladów po ścieranym ołówku itd.
4.Wyklejamy brokatem a następnie spryskujemy lakierem do włosów aby go utrwalić.
Efekt końcowy:

Według mnie efekt jest bardzo fajny. Wykonanie jest bardzo proste przy użyciu materiałów które każdy ma w domu. Ostrzegam was tylko że później cały wasz pokój włącznie z wami będzie w brokacie.
Mam nadzieję że diy wam się spodobało.

3 komentarze:

  1. faktycznie efekt wygląda zniewalająco. Może wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super diy! Efekt fajny! :) Jeśli masz ochotę możesz wpaść do nas: http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń