Christmas tag


Hej kochani!!!
Ostatni tydzień był dość ciężki. Wszystko spowodowane było próbnymi egzaminami gimnazjalnymi. O dziwo nie było tak źle. A wam jak poszło? Powoli już zaczynają pojawiać się wyniki i szczerze mówiąc trochę się boję. Jak na razie wiem tylko że z zadań zamkniętych z polskiego otrzymałam maksymalną liczbę punktów. Jestem z siebie naprawdę dumna bo ja i ten przedmiot to nie najlepsze połączenie. W czwartek miałam już serdecznie dość. Najchętniej w ogóle bym nie pisała tylko została w domu ale niestety tak się nie da. Tak poza tym to niedługo święta więc zaczynam porządnie brać się za przygotowania. A dzisiaj typowo świątecznie mam dla was Christmas tag.
1.Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania do Bożego Narodzenia zaczynam od początku grudnia ale to w ten tydzień przed świętami tak naprawdę robię większość rzeczy. Aktualnie jestem na etapie sprzątania i powoli zaczynam dekorować dom.
2.Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie. Uznałam że to niema sensu ponieważ w poprzednich latach i tak zapominałam zjadać codziennie czekoladkę.
3.Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Oczywiście klasyk czyli Kevin sam w domu a tak poza tym to Listy do M oraz Elf.

4.Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Mam wiele wesołych świątecznych wspomnień ale nie potrafię podać jednego. Ogólnie całe święta są jednym wielkim wspaniałym wspomnieniem.
5.Jak wygląda Boże Narodzenie w twoim domu?
Zapewne jak u każdego. Zbiera się cała rodzina, siada do Wigilijnej kolacji itd.
6.Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Pewnie jak wszyscy najbardziej lubię prezenty, ten cały świąteczny klimat i zdecydowanie to że jest przerwa od szkoły.

7.Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Wydaje mi się że takie jak każdy nie mam żadnych wyjątkowych tradycji.
8.Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
W tym roku zdecydowanie Ariana Grande- Santa tell me, a tak poza tym to klasyki takie jak All I want for christmas, jingle bels itd.
9.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Tak jak co roku dużą kolorową choinkę w salonie i małą biała w moim pokoju (aczkolwiek nie jestem pewna czy na pewno będę ją mieć).

10.Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach takiej prawdziwej choinki.
11.Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Najbardziej podobają mi się kolorowe ale w pokoju mam białe ponieważ uważam że takie najbardziej pasują.
12.Odliczasz dni do świąt?
Nie odliczam ich codziennie ale mniej więcej wiem ile jeszcze zostało dni do świąt.
13.Ulubiony świąteczny lakier do paznokci?
Oczywiście czerwony.
14.Ulubiony zimowy napój?
Zdecydowanie gorąca herbata.
15.Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Oczywiście jest udekorowany ale nie mam mnóstwo ozdób świątecznych.

20 komentarzy:

  1. uwielbiam ten tag!
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zrobilam ten tag! :D jak chcesz to zajrzyj :D

    czoko-melk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten tag :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. czy tylko ja nie zrobilam tego tagu? hahah czuję się odmieńcem.
    ładne masz włosy:)

    zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten tag, jak ja nie mogę doczekać się świąt ;)

    thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi, ja też uwielbiam Kevina :) i fajne zdjęcia! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag! Też uwielbiam świąteczny klimat! <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny masz makijaż :3. Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna notka jak i zdjęcia:)
    mam prośbe, klikniesz w duży link w mojej notce? to mega ważne...:( ---- > MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne odpowiedzi!
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ten tag jest świetny!

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag i super zdjęcia ostatnie zdjęcie jest mega!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie czytać takie tagi :* Życzymy wesołych świąt ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń