My school make-up

Hej kochani!!!
Co tam u was? Niestety weekend się skończył. Jak dla mnie zdecydowanie za szybko. Ten tydzień mam totalnie zawalony. Pełno kartkówek, sprawdzianów  oprócz tego chciałabym znaleźć czas wolny. Będzie ciężko ale może jakoś dam radę.
A dzisiaj przychodzę do was z moim codziennym makijażem. Nie jest on jakiś bardzo oryginalny. Jest bardzo prosty. Używam nie wielu produktów tak aby wyglądało to naturalnie. Nie zawsze się maluję. Zdarza mi się wyjść bez make-upu. Nie mam z tym najmniejszego problemu. A więc tak wygląda mój codzienny makijaż.
1.Maybelline DreamcPure BB
Jak większość nastolatek używam kremu BB. Uważam że różnego rodzaju podkłady są mi zbędne i tylko obciążają moją skórę. Krem BB jaki posiadam jest już znany wszem i wobec. Jestem z niego zadowolona, fajnie kryje ale bez korektora i pudru raczej się nie obejdzie.
Ocena:9/10
 2.Korektor Miss Sporty
Może nie ma idealnego krycia ale u mnie się sprawdza na drobne niedoskonałości.
Ocena: 8/10
 3. Puder i pędzelek Elf
O ile pędzelek sprawdza mi się dobrze bo wymagań wielkich nie mam to z pudru nie jestem do końca zadowolona. Matuje ale niedługo później twarz znów się świeci. No ale czego można się spodziewać po tak tanim pudrze. Chcę go zużyć jak najszybciej i zainwestować w jakiś lepszy produkt.
Pędzelek ocena 7/10
Puder ocena 4/10
 4.Mascara Maybelline Pumped Up!
Bardzo lubię tą maskarę. Daję fajny efekt. Rzęsy są widoczne. Utrzymuje się długo. Jedyny minus to to że przy aplikowaniu łatwo się pobrudzić ale to taki szczegół.
Ocena 10/10
 5. Błyszczyk do ust Bath&Body Works Pink Mint.
Ostatnim już krokiem w moim makijażu jest błyszczyk lub jakaś pomadka aby nadać ustom blasku lub lekkiego koloru.
Jeśli chcielibyście więcej takich kosmetycznych postów lub macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach.

12 komentarzy:

  1. ja też używam kremu BB, wg mnie używanie podkładu w wieku kilkunastu lat to głupota, z resztą jak dla mnie bo prawie nie mam niedoskonałości.. zależy mi tylko na wyrównaniu kolorytu :) jak na razie mam krem BB z under 20, ale przerzucę się chyba na ten z Maybelline :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog. :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten tusz!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to troszkę za dużo tego :) Osobiście nigdy nie maluję się do szkoły!

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrałaś sobie kosmetyki :)
    Błyszczyk jest w extra kolorze i sama bym taki kupiła ;)
    Cieszę się że cię odwiedzam, mam nadzieję że ty również mnie zaszczycisz obecnością :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki :)

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins Life - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do szkoły się nie maluję, ale twój makijaż wygląda na bardzo prosty i raczej mało widoczny :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój makijaż wygląda bardzo podobnie :)

    Zapraszam! :)
    by-lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na post, ja na co dzień staram się nie malować żeby nie zniszczyć sobie cery ale lubię czytać tego typu posty. ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też używam mniej więcej tego typu kosmetyków na codzień :)
    wpadnij ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mój makijaż wygląda podobnie, tylko nie używam żadnych szminek, błyszczyków.

    famelle

    OdpowiedzUsuń