Cold autumn



Hej kochani!
Jak tak wam minął weekend? Mi całkiem dobrze. Wczoraj byłam u siostry ciotecznej. Zrobiłyśmy małą sesje której efekty możecie zobaczyć wkrótce na jej blogu klik. Dzisiaj natomiast wybrałam się na małe zakupy. W ostatnim czasie kopiłam dość sporo rzeczy więc napiszcie czy chcielibyście haul którego już dawno nie było.
Niestety piękna złota jesień dobiegła końca. Przez to wszyscy dookoła włącznie ze mną mają jakiś kiepski humor. Przez to zimno i brak słońca nic mi się nie chcę. Mam serdecznie dość szkoły. W tym roku dali nam nieźle popalić. Tutaj kartkówka, tu sprawdzian albo jakaś praca domowa a gdzie w tym wszystkim choć trochę czasu wolnego. Oprócz tego ostatnio mam dość spory problem z robieniem zdjęć. Na dworze jest bardzo zimno, zdecydowanie za zimno żeby wyjść bez kurtki i zrobić zdjęcia co zajmuje mi około godziny. W pokoju oświetlenie jest tak kiepskie że szkoda gadać. Pozostaje mi tylko kombinowanie i znalezienie choć chwili w której światło będzie do zniesienia. Ale mam nadzieję że w najbliższym czasie jeszcze pojawi się słońce.
A wy jak spędziliście weekend?


bluzka- tally weijl

10 komentarzy:

  1. Mam identyczną bluzkę. :)

    Zapraszam do mnie!;)
    http://diamond-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka jest fajna.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jak jest zimno, tylko nie w domu heh.

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w weekend uczyłam się i ogólniee nic ciekawego :P
    zapraszamm♥nowy adres bloga!
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spędziłam w domu ;D Śliczne zdjęcia ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jesień już się skończyła, dzisiaj padał u mnie śnieg :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry post, podoba mi się Twój design :D

    wpadaj, jezeli sie spodoba zaobserwuj, a ja sie chetnie zrewanżuje!
    mrs-margaretblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń