Why I like autumn?

Hej kochani!!!
 Dzisiaj przychodzę do was z jesiennym postem i z jesienną stylizacją. Ostatnie dni są dość zimne więc nie obejdzie się bez ciepłej kurtki. Outfit jest bardzo prosty biały sweter, zwykłe dżinsy i parka a do tego czarne Conversy które chyba już nie długo trzeba będzie wymienić na kozaki.
Chyba tylko ten kto nie ma w domu okien nie zauważył że mamy już jesień. Coraz krótsze dni, mniej słońca, mroźno i tak dalej. No niestety. Nie ukrywam że to nie jest moja ulubiona pora roku. Mimo tego staram się dostrzegać jakieś pozytywy. A za co lubię jesień?
Liście spadające z drzew. Kocham ten czas kiedy wszędzie jest pełno kolorów. Pod drzewami leżą piękne liście. Dookoła masa ślicznych krajobrazów.
 Ciepłe sweterki. Jeśli jeszcze nie wiecie to jestem ogromną fanką swetrów. Mogła bym je nosić na okrągło. Jesień to czas kiedy jest coraz zimniej i bez cieplutkiego swetra się nie obejdziemy.
 Siedzenie pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty. Nie ukrywam że jestem ogromnym leniem i uwielbiam nic nie robić. Jesienią kocham wziąć kubek herbaty i na przykład obejrzeć jakiś fajny film.
 Świeczki. Według mnie jesień to idealna pora na świeczki. Bardzo lubię ten zapach i miłe światło. Teraz świeczka u mnie w pokoju jest zapalona bardzo często.
 Siedzenie przy kominku. Jesienią zawsze znajdzie się wolna chwila aby posiedzieć przy kominku i popatrzeć na ogień.

sweter-reserved/ spodnie-kolekcja Seleny Gomez dream out loud/ buty-converse
To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję że wam się spodobał. Jeśli macie jakieś propozycje na posty piszcie w komentarzach.
A ty za co lubisz jesień?

4 komentarze:

  1. Ja lubię jesień ;) jest to czas pięknych widoków, kolorowych liście, ciepłych swetrów i wieczorów spędzonych z książką <3 Fajny outfit ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kurteczka szkoda tylko że spodni ledwo co widać
    ładne zdjęcia

    http://ekranowalalkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za jesienią, ale staram się do niej nie zrażać :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam jesień za wszystko. To jedna z moich ulubionych pór roku. :) Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, cudowny klimat zdjęć. Masz śliczne oczy. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń