Sweter weather tag

Hej kochani!!!
Mamy jesień więc przychodzę do was z typowo jesiennym tagiem. W tym roku przekonałam się do tej pory chociaż nadal nie jest przeze mnie jakoś bardzo lubiana. Liście spadają już z drzew a pomimo tego nadal jest ciepło. Nie przedłużając przejdę do odpowiadanie na pytania.
1.Ulubiona świeczka?
Ja nie pale dużo świeczek, jakoś wolę kominek ale  moją ulubioną jesienną świeczką jest świeczka o zapachu wiśni i czekolady.
 2.Kawa, herbata czy gorąca herbata?
Kawy nie lubię, gorącej czekolady nie piję za często więc odpowiedź jest jasna i brzmi zdecydowanie herbata. Jest to napój od którego jestem uzależniona.
 3.Najprzyjemniejsze wspomnienie związane z jesienią?
Jesień się jeszcze nie skończyła więc nie mam za bardzo jakichś wspomnień ale będą to na pewno jakieś spacery spotkania z przyjaciółmi.
4.Jaki trend w makijażu wolisz ciemne usta czy kredkę na powiece?
Podoba mi się to i to ale gdybym miała wybrać to były by to ciemne usta. Jednak wolę wyraziste czerwone usta itd.
5.Najlepszy zapach na jesień?
Jest to mgiełka sweet summer kiss. Wiem że zapach może nie do końca jesienny ale ostatni często go używam.


 6.Jaka potrawa kojarzy ci się z jesienią?
Herbata nie jest potrawą więc nie wiem.
7.Sweter który nosisz najczęściej?
Jest to bordowy sweter ze Stradiwariusa. Ma taki  jesienny kolor i jest bardzo cieplutki.

 8.Kolor lakieru który uważasz idealny na jesień?
Bardzo podoba mi się brązowy lakier ale nigdzie nie mogę znaleźć odcienia który mi się spodoba więc lakiery które mam i ostatnio często używam to biały i pastelowy niebieski. Może nie kojarzą się z jesienią ale są bardzo ładne.
 9.Gra w piłkę czy skakanie po stertach liści?
Chociaż nigdy tego nie robię to wybieram skakanie po stertach liści bo nie przepadam za granie w piłkę.
10.Spodnie rurki czy leginsy?
Zdecydowanie spodnie rurki.
11.Workery czy UGG?
Nie potrafię wybrać.
12.Czy spice latte ze starbacksa jest naprawdę tak dobre jak mówią?
Nie wiem bo nigdy go nie piłam.
13.Ulubiony jesienny program telewizyjny?
Top Model.
14.Jaka piosenka wprowadza cię w jesienny nastrój.
Nie wiem ale ostatnio uzależniłam się od piosenki Megan Trainor- All about that bass.
To tyle w dzisiejszym poście mam nadzieję że post wam się spodobał. Możecie pisać w komentarzach co najbardziej lubicie w jesieni.




6 komentarzy:

  1. Świetny tag! Chyba zrobię taki u siebie :)
    Zapraszam do mnie!
    http://dominica-s-f.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag :-) Genialny sweterek!!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak ja też piję herbatę i to w wieklkich ilościach! zapraszm do siebie http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gorącą herbatę z sokiem malinowym, super tag! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/red-black.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten tag! :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/ u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag, wkrótce pojawi się on na moim kanale na youtube :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń