Music makes the world a better place

Hej kochani!
Co tam u was? U mnie wszystko w porządku. Nareszcie udaje mi się znaleźć trochę czasu który mogę poświęcić blogowaniu. W szkole jak zwykle pełno roboty. Jestem trochę przygnębiona bo ta piękna, słoneczna jesień z wspaniałymi kolorowymi liśćmi zapewne odeszła już na dobre. Teraz czeka nas deszcz chmury i coś czego nie lubię najbardziej czyli zimno. Oprócz tego codziennie nic mi się nie chce i najchętniej siedziała bym i nic nie robił. No trudno ale staram się być pozytywnie do tego nastawiona i myślę sobie że jeszcze tylko trochę czasu (trochę dużo) i wiosna.
A w dzisiejszym poście chciała bym wam opowiedzieć o moim hobby (jeśli można to tak nazwać). Jest to muzyka. Ostatnio słucham jej bardzo dużo. Rano zaraz po tym jak wstanę żeby się rozbudzić i po szkole. Nie ograniczam się do jednego gatunku muzycznego. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho ( jedyne czego nie trawię to disco-polo). Moi ulubieni wykonawcy to Ariana Grande, Imagine Dragons, Kings of Leon, 30 seconds to mars, Megan Nicole i osoba którą ostatnio po prostu uwielbiam czyli Ed Sheeran. Na okrągło słucham Give me love, Thinking out loud, Lego house Eda Sheerana, cover Fancy Megan Nicole i All abaut that bass Meghan Trainor
Oprócz tego że uwielbiam słuchać muzyki kocham śpiewać. Tak naprawdę bardzo rzadko śpiewam publicznie. Nienawidzę tego robić. Wtedy okropnie się stresuję i w rezultacie nie mogę wydusić z siebie słowa. Śpiewam tylko wtedy kiedy nikt mnie nie słyszy. Wtedy robię to na okrągła. Do tego szybko zapamiętuję teksty piosenek więc znam ich bardzo dużo.
 Uwielbiam śpiewać ale oprócz tego próbuję też uczyć się grać na rożnych instrumentach. W podstawówce chodziłam na kółko gdzie uczyliśmy się grać na flecie. Szło mi całkiem nieźle ale później kółko przestało istnieć, ja przestałam grać i w rezultacie teraz już prawie nic nie pamiętam. Aktualnie próbuje nauczyć się gry na pianinie. Robię to w domu szukając przeróżnych poradników w internecie. Oto moja pasja.
A jaka jest twoja pasja? Też kochasz muzykę?
Mam nadzieję że post wam się spodobał. Własne pomysły na posty możecie zostawiać w komentarzach.

9 komentarzy:

  1. ja uwielbiam muzykę, właśnie sobie jej słucham.
    bardzo fajny pomysł na zdjęcia z tym lampionem,

    xoxo
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny sweter :)


    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu już któryś raz i w końcu muszę napisać, że masz super bloga! Trzymaj tak dalej ♥

    + U mnie konkurs! + kliknęłabyś w banner sheinside? W zamian zaobserwuję Twój blog ;)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tak, kocham muzykę ! :D
    Przepiękne zdjęcia :) !

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez ostatnio dużo słucham muzyki, tak jakoś pomaga mi się odstresować i na chwilę zapomnieć o świecie. Śliczne zdjęcia! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek, a ta latarenka dodaje charakteru wszystkim zdjęciom :)
    moją pasją jest śpiew, fotografia, blogowanie, lubię też modę, dekorować pokój, robić DIY oraz CIY, wiele rzeczy lubię haha :D
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także kocham słuchać muzyki jak i również śpiewać, chociaż teraz na to mam coraz mniej czasu. :)

    Zapraszamy do nas dopiero zaczynamy : ) http://twocreazygirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie następna sesja ze mną bądź ja robie zdjęcia .. Zerkniesz mam nowy posthttp://werowero9blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń