Hello autumn

Hej kochani!!!
Pierwsze dni jesieni już za nami. Nie mogę powiedzieć że jesień to moja ulubiona pora roku ale jednak ma w sobie pewien urok. Uwielbiam kolorowe liście spadające liście z drzew i wieczory spędzone pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Aczkolwiek wolała bym żeby nadal było lato. Jak dla mnie lato mogło by trwać cały rok. W tym roku jest naprawdę piękna pogoda. Jest ciepło i słonecznie. Próbuje wykorzystać jak najlepiej te zapewne ostatnie dni pięknej pogody. Przyznam że jest dość trudno bo na głowie mam pełno spraw i nauki. Szczerze mam tego dość. W szkole idzie mi całkiem dobrze ale czasem przychodzą chwile zwątpienia, kiedy nic mi się nie chcę. Wtedy najchętniej weszła bym pod kołdrę i nic nie robiła. Ostatnio mam małe problemy z organizacją i znalezieniem czasu na zrobienie zdjęć czy napisanie posta, a kiedy już mi się uda to zdjęcia mi nie wychodzą a do pisania nie mam weny. Ale grunt to to że się staram.
To tyle w dzisiejszym poście trochę się rozpisałam. Nie zapominajcie że swoje propozycje na posty możecie pisać w komentarzu. Za każdy pomysł i komentarz dziękuję. 
A wy co najbardziej lubicie w jesieni?

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jesień. Można powiedzieć, że jest to moja ulubiona pora roku :)
    zapraszam do mnie na post również o jesieni:
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień ,a najbardziej to że można posiedzieć wieczorami z herbatką i jakąś książką:)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie, że można nosić ciepłe sweterki i świeczki zapachowe rządzą:)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w szkole ciezko, ale jakos trzeba dawac rade ;c

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń