About everything and nothing



 Hej kochani!!!
Dzisiaj przychodzę do was z luźnym postem który właściwie nie ma żadnego tematu. Niestety nadal nie mam z kim wyjść na jakąś sesję zdjęciowe, więc muszą was zadowolić zdjęcia robione za pomocą statywu. W sobotę miałam wyjść z kuzynką i zrobić parę zdjęć ale niestety się rozchorowała. W szkole pełno nauki i nie zapowiada się na to żeby było jej mniej. Przez to trudniej jest mi znaleźć czas na dodawanie postów ale staram się je wstawiać dwa razy w tygodniu. Oczywiście nie zawsze mi to wychodzi. Ostatnio nie mam pomysłów na posty tematyczne. Chcę żeby to o czym piszę was interesowało więc możecie pisać pomysły na posty tematyczne lub tematy na które mogła bym napisać w komentarzach a ja na pewno postaram się je zrealizować.  


4 komentarze:

  1. Śliczny masz sweterek kochana ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez naukę również brakuje mi czasu wolnego.
    Dosłownie, na nic nie ma czasu.
    Mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko minie.
    Już odliczam dni do świąt :D

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny masz sweterek!

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń