Nails art: Pink teddy bear

Hej kochani!!!
Nie było mnie tu przez tydzień. Zaczęła się szkoła, miałam mniej czasu i po prostu nie chciało mi się robić zdjęć. Oprócz tego chorowałam, na szczęście teraz jest już lepiej. Dwa tygodnie roku szkolnego już za nami (a mi się wydaje jakby to było co najmniej dwa miesiące). Przyznam że nie jest tak źle jak myślała. Szybko przyzwyczaiłam się do tego że trzeba wcześniej wstać i wcześniej iść spać, codziennie po szkole uczyć  się, odrabiać lekcje itd. Największym plusem jest to że codziennie widzę się ze znajomymi więc spędzamy ze sobą więcej czasu niż w wakacje.  Mimo że minęło tak mało czasu mam już pełno nauki (razem 10 kartkówek i sprawdzianów).
 W dzisiejszym poście chcę wam pokazać mój manicure. Nie będę tu o nim wiele pisać bo nie jestem w tym dobra. Powiem tylko że według mnie jest uroczy i bardzo mi się podoba.



2 komentarze: