My board

Hej kochani!!!
Szkoła się zaczęła i niestety szybko się nie skończy. Pewnie wiecie że mając pełno nauki, sprawdzianów, zajęć dodatkowych można się w tym wszystkim pogubić. Ja dodatkowo prowadząc bloga lubię zapisywać pomysły na posty, planować je itd.. Według mnie nie obejdzie się tu bez organizacji. Wielkim ułatwieniem dla mnie są moje dwie tablice które mi w tym pomagają. Mam na nich ważne informacje dotyczące wszystkiego, zaczynając od szkoły a kończąc na rzeczach do zrobienia. Dlatego w dzisiejszym poście chcę wam je pokazać.
Pierwszą tablicą jest tablica magnetyczna służąca jako miesięczny kalendarz. Zapisuję na niej głównie sprawdziany i kartkówki.
 Ta tablica jest podzielona na dwie części: korkową i magnetyczną. Na niej mam prawie wszystko.
 Przyczepiam do niej karteczki z pomysłami na posty, przypomnieniami itp..
 Mam też na niej karteczki do robienia listy rzeczy do zrobienia.
 Plan lekcji. Wisi tam abym w każdej chwili mogła na niego spojrzeć.
 Mój rysunek (tak wiem Arielka... Nie mam pojęcia dlaczego ją narysowałam). Nie wiem dlaczego tam wisi, ale skoro już tam jest to niech sobie będzie.
 Według mnie bardzo fajną rzeczą są kolorowe pineski które dodają uroku.

To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję że wam się spodobał.

5 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, gdzie kupiłaś takie ładne pinezki ? :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam je w Targecie albo w Walmarcie nie pamietam

      Usuń
  2. Świetna jest ta tablica, sama bym taką chciała, bo przy moim zapominalstwie z pewnością coś takiego by mi się przydało. Arielka jest śliczna, nawet nie myśl o tym, by ją ściągnąć.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna tablica! :))
    Bardzo mi się podoba i zastanawiam sie nad zakupem.

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie planuję kupić sobie taką tablicę. Jestem mega zapominalska, a na takiej tablicy mogłabym przypinać karteczki z wypisanymi czynnościami które muszę zrobić :3

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/09/allepaznokciepl-mini-loteria.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń