Daisies and strawberries

Hej kochani!!!
Nareszcie ładna pogoda, a już myślałam że przez całą jesień będzie tak pochmurno.Gdyby tylko było troszkę cieplej. W końcu znalazłam czas żeby zrobić parę zdjęć. Już od jakiegoś tygodnia się do tego zbierałam i nigdy mi to nie wychodziło. Niestety zdjęcia nie wyszły najlepiej więc dodałam parę zdjęć truskawek które robiłam z nudów i wydaje mi się że wyszły całkiem niezłe.

sweter- bershka
 U mnie jak zwykle nie słychać nic ciekawego. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Pełno kartkówek i sprawdzianów. Prawie cały czas siedzę nad książkami i realizuje moje postanowienie posiadania dobrych stopni (i muszę przyznać że idzie mi całkiem nieźle). Dzisiaj pokaże wam mój ulubiony sweterek w stokrotki. Uwielbiam go jest ciepły i uroczy. Mam do  was jedną mała prośbę. Napiszcie w komentarzach pomysły na posty bo jakoś ostatnio kompletnie nie mam weny.


5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia *-*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek i cudne zdjęcia. Bardzo fajny wygląd bloga. Obserwujemy? Odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    Rozdanie! (Kosogłos, Ksiązki, Case iphone, Perfumy i kosmetyki!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń