Flower flag

Hej kochani!!!
Co tam u was? U mnie dość nudno. Wszystko kręci się wokół nauki. Dzisiaj miałam dość ciężki dzień jeśli chodzi o szkołę. Dwie kartkówki i tekst na pamięć z angielskiego. Na szczęście jakoś dałam radę i myślę że poszło mi całkiem nieźle. Na szczęście jak na razie jest piękna pogoda wiec choć na chwilę możemy oderwać się od książek i wyjść gdzieś z przyjaciółmi lub pójść na spacer.

 A tak po za szkołą to nie słychać u mnie nic nadzwyczajnego. Na szczęście już prawie wyzdrowiałam i została mi tylko mała chrypka. Wczoraj wybrałam się na małe zakupy ale nie udało mi się kupić zbyt wiele. Upolowałam plecak, dwie ramki i wielką puchatą poduszkę oraz bluzkę która widzicie na zdjęciach. Zrobiłam je od razu po szkole. Tak miałam ją dzisiaj na sobie. Nie wiem dlaczego ale mam coś takiego że gdy kupię jakieś nowe ubranie od razu na drugi dzień muszę to założyć.  A co do outfitu uważam że jest bardzo ładny. Jest luźny i wygodny ale te kwiaty na fladze USA dodają uroku i dziewczęcości. To co lubię najbardziej.



Bluzka- C&A, Spodnie- Kolekcja Seleny Gomez Dream Out Loud

6 komentarzy:

  1. Bluzka świetna, naprawdę bardzo mi się podoba!:) Mam nadzieję, że u Ciebie w szkole nie będzie tak ciężko, miłego tygodnia :*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze spodni z kolekcji Selenki :)) Ładna koszulka

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka :)
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Ciekawy design, podoba mi się :)
    Pozdrawiam ;* http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń