Micki Mouse nail art

Hej kochani!!!
Ostatnio powróciłam do hobby czyli po prostu malowania paznokci. Niestety każdego roku szkolnego ta pasja gdzieś tam zanika ponieważ nie od dzisiaj wiemy że nie każdy nauczyciel to toleruje. Fascynuje mnie to ile rozmaitych wzorów można wykonać mając do dyspozycji tam mała powierzchnie. Postanowiłam poświęcić trochę czasu na to aby moje paznokcie wyglądały jak najlepiej. Wiem że mistrzem nie jestem ale wydaje mi się że jest całkiem nieźle aczkolwiek zawsze może być lepiej. Dzisiaj zdecydowałam się na coś banalnego a zarazem według mnie bardzo uroczego. Mianowicie wzór inspirowany wszystkim znaną myszką Micki. Efekty mojej pracy oceńcie sami.



A jak tam moje wakacje? Na razie te dwa miesiące wolnego od szkoły płyną mi całkiem dobrze. Jestem jedynie dość oszołomiona że minął już ponad miesiąc. Po trzech tygodniach podróżowania powróciłam do mojej spokojnej dość nudnej rzeczywistości z czego nie jestem do końca zadowolona. Po ostatnich trzech dniach spędzonych samotnie w domu uświadomiłam sobie że trzeba coś z tym zrobić i planuje wybrać się do dziadków i spędzić choć trochę czasu z koleżankami z którymi nie widziałam się już niecały rok. Takie mam właśnie plany na drugi miesiąc wakacji oby nie zleciał równie szybko jak pierwszy. Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na posty dajcie znać w komentarzach.



3 komentarze: