Dzień ze mną

Hej kochani!!!
Nie wierzę że zostało nam już tylko 15 dni wakacji. Następnym postem zacznę już serię Back to school. Te wszystkie zakupy przed rozpoczęciem szkoły sprawiają mi wiele frajdy ale sam fakt że już niedługo zacznie się poranne wstawanie, całe godziny spędzone nad nauką już nie jest taki różowy. Dzisiaj mam dla was post w którym w zdjęciach pokażę wam dzień ze mną.
Jak na mnie wstałam dość wcześnie bo na co dzień potrafię spać nawet do 10:30.
Zjadłam przepyszne śniadanko.
I w drogę na wycieczkę do Baranowa Sandomierskiego.
Niestety udało mi się zwiedzić jedynie zamek który jest przepiękny.
Przepiękne ogrody...

...oraz wnętrza.
Obraz który tak bardzo mi się spodobał że musiałam zrobić mu zdjęcie.
I na koniec obiadek w restauracji która położona była nad przepięknym jeziorem gdzie wokoło chodziły sobie konie i gęsi.
A to efekt mojej zabawy aparatem czekając na jedzenie.
Przepyszne pierogi.

Mam nadzieję że post wam się spodobał,  jeśli tak to zostaw komentarz i zaobserwuj mojego bloga to naprawdę wiele dla mnie znaczy.

2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ;))
    olusiekk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń