Weathermelon

Hej kochani!!!
Dzisiejszy dzień jest okropny. Pada i jest zimno. Mam nadzieję że przed końcem wakacji będzie jeszcze parę ciepłych i słonecznych dni. Zdjęcia które dla was mam są robione przedwczoraj kiedy pogoda była przepiękna czyli całkowita odwrotność tego co jest dzisiaj. Ostatnie dni spędziłam na spotkaniach z przyjaciółmi. Uznałam że trzeba wykorzystać jakoś ten niedługi już czas przed końcem wakacji. Ponieważ nie było mnie przez cały lipiec nie mieliśmy zbyt wiele czasu aby spędzić razem czas.


Zostało już tylko jedenaście dni i szkoła (przepraszam że wam o tym przypominam) a co za tym idzie muszę wziąć się do pracy i przygotować parę postów z Back to school. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach a ja na pewno postaram się to zrobić. Myślałam o Q&A o tematyce szkolnej więc proszę was abyście zadawali mi pytania z tym związane jeśli chcecie aby taki post się pojawił. To tyle w dzisiejszym poście,mam nadzieję że wam się spodobał. Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga, uwierz to bardzo motywuje.

Masz do mnie pytanie związane ze szkołą? Jeśli tak napisz je w komentarzu.

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i blog :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj (dopiero zaczynam), ja zrobię to samo :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja koszula :)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam kiedyś podobne okularki!

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia! :D

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥Mój post - klik♥ (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  6. Az mam ochote na arbuza;p
    Zapraszam do mnie na nowy outfit ;p
    Jeśli zaobserwujesz, napisz o tym w komentarzu a ja sie odwdziecze<3;*
    moohox3.blogspot.com
    instagram.com/maciejewskamalgosia

    OdpowiedzUsuń