Back to school: Moje sposoby na naukę

Hej kochani!!!
Początek szkoły już tuż tuż wiec przychodzę dzisiaj do was z postem w którym opowiem wam o moich sposobach na naukę. Jak wiadomo prawie nikt nie lubi się uczyć, jest jednak parę trików (jeśli mogę tak to nazwać) które nam tę naukę przyśpieszą.

1.Kolorowe zakreślacze.

Zakreślaczami podkreślam tylko tematy aby widzieć gdzie zaczyna się nowa lekcja.

2.Fiszki. 

Na fiszkach zapisuję wszystkie ważne informację, rzeczy które mam zrobić oraz słówka z angielskiego czy daty z historii których nie mogę zapamiętać. Taką karteczkę wieszam nad biurkiem na tablicy i kiedy spoglądam tam czytam np. to słowo i utrwalam je.

3.Kolorowe długopisy.

Na kolorowo zapisuję różne definicje i ważne informacje. Gdy uczę się widzę które rzeczy są bardziej ważne a które mniej.

4.Systematyczność. 

W tym roku postanowiłam uczyć się z lekcji na lekcję dzięki czemu przed sprawdzianem będę musiała tylko powtórzyć dany materiał a nie uczyć się parunastu lekcji.

5.Powtarzanie. 

W tym roku czeka mnie egzamin gimnazjalny więc postanowiłam wyjąć wszystkie zeszyty od pierwszej klasy gimnazjum i powtórzyć każdy temat.

To tyle w dzisiejszym poście mam nadzieję że się wam spodobał. Jeśli tak zostaw komentarz i zaobserwuj mój blog to bardzo motywuje.

A ty masz jakieś sposoby na naukę?

6 komentarzy:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Mart of China na moim blogu? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim sposobem to głównie zakreślanie ważnych informacji. Przeczytanie czegoś w książce, a później powtarzanie tego sobie na głos. Dzień przed rozpoczęciem jakiegoś tematu w szkole ćwiczę go sobie sama w domu. Ode mnie takie sposoby:) http://l0ve-l0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sposób to po prostu siedzenie z książką w dłoniach i zapisywanie najważniejszych informacji :) Zazwyczaj nie trwa to mega długo, no i mam też tablicę a to bardzo pomaga :)
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jakiegoś określonego sposobu :)

    Bardzo bym prosiła o kliknięcie w link Blackfive na moim blogu :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też korzystam z tych sposobów na naukę :)
    Mam nadzieje że przyniesiesz dobre wyniki z egzaminu ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń