Haul zakupowy : bath & bothy works

Hej kochani!
Przez parę ostaniach dni na blogu nie pojawiały się posty. Spowodowane to było tym całym zamieszaniem związanym z wyjazdem na wakacje. Jeszcze nie wiecie gdzie jestem a wiec na wakacje wyjechałam do cioci do Chicago będę tam dwa tygodnie i jeszcze tydzień w meksyku. W tym poście oprócz haulu opisze wam trzy ostatnie dni czyli pierwsze dni moich wakacji. Dajcie mi znać czy lubicie haule zakupowy i czy chcieli byście posty opisujące co robiłam danego dnia. Wiec bez przedłużania zaczynajmy.
Dzień 1
A wiec pierwszy dzień był dość nudny. O dziesiątej rano pojechałam na lotnisko. Tam przez trzy godziny czekałam na samolot, niestety się opóźnił wiec wszystko przedłożyło się o godzinę. Po czterdziestu minutach dolecieliśmy do warszawy. Z powodu wspomnianego wcześniej opóźnienia prawie ze biegiem przeszliśmy do samolotu który leciał do Chicago, czekał on na nas chyba dość długo bo ludzie zdążyli zasnąć. Gdy wystartowaliśmy zostało już tylko osiem godzin (to jest sarkazm). Na szczęście lecieliśmy dram linerem wiec po drodze obejrzałam sobie hobbita:pustkowie smauga. W sumie podroż minęła całkiem spoko. Później nie działo się nic ciekawego, pojechałam do cioci domu i nie długo później poszłam spać.
Dzień 2
Wczoraj czas głównie spędziłam w sklepach byłam w JCPenny, Ross, Target, Walmart. Pomiędzy shoppingiem poszłam na manicure. Haul z tych zakupów jeśli chcecie zrobię jutro albo po jutrze.
Dzień 3
Dzisiaj nie robiłam prawie nic, byłam jedynie w bath&bothy works a tak po za tym małym wypadem na zakupy czas spędziłam czytając blogi innych dziewczyn, bawiąc się z perm cioci Zoe i jeżdżąc po okolicy rowerem.
Wiec teraz przejdźmy do haulu zakupowego.
Mgiełki do ciała Sweet summer kiss i Sunset by the pool 6$
Żel pod prysznic Sunset by the pool oraz balsam do ciała Oahu  6$
Dwie mini mgiełki Sweet Sumer kiss i Hello sun shine oraz mini balsam Sweet summer kiss 3 za 6$
Trzy błyszczyki Berry Bellini, Pink mint, Strawberry Cosmo get 2 1free
Oraz chyba wszystkim znane zele anty bakteryjne Golden apricot, Meyer lemon, Vineyard wildberries, I love Paris, Hippo berry 5 za 5$
Japanese cherry, fresh strawberries, Pink bloom.

2 komentarze:

  1. ale fajne zakupy :) podoba mi się jak piszesz :)

    h-ss-s.blogspot.de
    proszę dodaj się do obserwatorów i napisz komentarz, to dla mnie ważne. odwdzięczę się. dziękuję kochana!

    OdpowiedzUsuń