Tag: O mnie

Hej kochani!!!

Witam was na moim blogu. Nareszcie mogę zacząć blogować. Przyznam że brakowało mi tego. Czekałam na aparat z którym miałam dość spore problemy bo przyszedł do mnie uszkodzony model. Teraz mam już nowy działający więc mogę robić zdjęć do woli. Pogoda dzisiaj nie dopisała prawie cały dzień lało. Jedyny plus to to że było ciepło. Mam nadzieje że pogoda się poprawi.  Dzisiaj postanowiłam zrobić tag o mnie abyście lepiej mnie poznali. Nie przedłużajmy bo pytań jest dość sporo.
1. Jak masz na imię?
Klaudia
2. Kiedy masz urodziny?
20 września czyli za 82 dni :P
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jeszcze nie studiuje, a w dzieciństwie miałam dużo wymarzonych zawodów ale najdłużej chyba chciałam     być piosenkarką
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie ograniczam się do jednego gatunku słucham prawie wszystkiego co nie jest disco polo.
6. Czy pracujesz?
Nie w tym roku idę do 3 gimnazjum.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Sama do końca nie wiem ale chyba tego co większość powiem wam tylko że zależy mi żeby ta osoba była zabawna.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Przeważnie do przyjaciółek
9. Ulubione jedzenie?
Pierogi, naleśniki i pizza.
10. Ulubiona część garderoby?
Nie mam ulubionej części garderoby, ale kocham swetry.
11. Czy masz zwierzątka?
Tak mam psa.
12. Ulubione miejsce?
Jeśli chodzi o państwo to USA, Anglia i Francja a jeśli nie to mój pokój.
13. Czy masz drugie imię?
Tak mam na drugie imię Agata
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka, informatyka i plastyka.
15. Ulubiony napój?
Nie potrafię wybrać jednego.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Bastille- things we lost in the fire, Fun- Some Night i 30 Seconds To Mars-from yesterday.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie wiem ale podoba mi się imię Emma
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Niestety nie.

19. Ulubiona książka?
Jak do tej pory to Kiki Strike miasto cieni i Rywalki.
20. Ulubiony kolor?
Pudrowy róż.
21. Ulubione zwierzątko?
Pies.
22. Ulubione perfumy?
Nie mam ulubionych perfum.
23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie.
24. Czy skończyłaś liceum?
Nie chodzę do gimnazjum.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak byłam 8 razy ale nie wiem czy dobrze policzyłam.
26. Czy mówisz w innych językach?
Uczę się angielskiego i francuskiego.
27. Czy masz rodzeństwo?
Nie
28. Ulubiony sklep?
Stardivarius, Bershka, Sinsay.
29. Ulubiona restauracja?
Nie mam.
30. Czy lubisz szkołę?
Tak.
31. Ulubiony youtuber?
StilaBebe09 , Banshee, BeautyLiciousInsider i wiele innych.
32. Ulubiony film?
Nwm.
33. Ulubiony program w telewizji?
X Factor i Mam Talent.
34. PC czy Mac?
Mac35. Jaki masz telefon?
iPhone 4
36. Ile masz wzrostu?
Około 160cm.
Mam nadzieję że post wam się spodobał. Zachęcam was do komentowania i obserwowania mojego bloga.
Jeśli masz pomysł na post pisz w komentarzu.

6 komentarzy:

  1. świetny tag <33333 Uwielbiam dowiadywać się rzeczy o ulubionych blogerkach

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi, ja nie mam w szkole francuskiego ale mam niemiecki:)
    obs=obs?
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam naleśniki :) Zazdroszczę iphona .
    zapraszam do zaobserwowania! ♥
    madeline-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń